FEELINGS

happy

jag har ätit världens godaste lammgryta idag

vi har kvar vårat slappa schema en vecka till, minst

jag har 100 favoritlåtar just nu & jag blir lycklig varje gång jag lyssnar på någon av dem

linda fyller år om en månad, P-A-R-T-Y!

om allt blir som vi vill drar SPFÖ3B till berlin snart

om 12 dagar kommer den efterlängtade lönen & den 23e kommer bli kalaskul

jag fyller 19 på en fredag, kan det bli bättre?

mina ankelboots är sjukt bekväma nu när jag gått in dem, love it

not so happy

det är storm

jag förstår mig inte på derivata

nya schemat sux

idag måste jag plugga matte & filosofi, & städa..

batteriet på min nya telefon räcker bara 24 timmar

jag är pank

jag är blekare än någonsin men orkar inte pallra mig iväg mot solariet

helgen är över



Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0