LOVE

jag älskar allt som har med balmain spring 09 att göra. jag är heeelt förälskad!


1.   2.   3.
4.   5.   6.  
7.   8.   9.

1. förmodligen den mest hypade kavajen genom tiderna, älskar detaljerna tillsammans med trashjeans
2. lite herve leger stuk, men med mer bling detaljer. mmmh...
3. som en dröm, finn ett fel?!
4. jag älskar detaljerna på kavajen, jeansen är skitsnygga också.
5. min favorit. gissa vem som ska slita sina jeans i vår? perfection
6. snyggaste kjolen genom tiderna, i love it.
7. lila lila lila, jag är kär. älskar allt.
8. drömjeansen?
9. drömjeansen här också kanske? DÖDA MIG va snyggt.

Kommentarer
postad av: Louise

jeansen på nr 9 ÄR drömjeansen! MUMMA!

2009-01-21 @ 17:34:48
URL: http://looooooouise.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0