MÅSTEN VÅREN 09

skinnjacka jag älskar det. jag borde skaffa mig en egen, men så smart är jag väl inte. det är snyggt till allt, jeans, klänning, kjol, uppklätt, slappt. u name it.

slitna jeans åh vad jag längtar till bikboks nya jeanskollektion kommer ut. slitna, ljusa jeans är något jag verkligen älskar!

ljusa färger det känns inte passande med ljust när det är slask ute, men så fort solen tittar fram ska jag slänga på mig linnen i alla möjliga ljusa pasteller & se fridfull ut.

ankelboots mina är nog mitt bästa inköp någonsin, & de bekvämaste klackarna jag ägt. det ser inte så uppklätt ut som vanliga pumps, men allt blir roligare med klackskor!

koftor jag vill ha en tjock beige kofta, men inte för stor. jag gjorde misstaget att köpa en M på bikbok-rean & det funkar bara som hemma-kofta eftersom den är riktigt enorm & jag ser ut som en mamma i den.

mönstrade strumpbyxor jesus va snyggt det är! bara ben eller mönstrat, inget annat! snyggast är med riktigt tunna strumpbyxor & sen något crazy mönster till helsvart, dösnyggt.

pälsväst med stor vit t-shirt & tighta jeans är det såååå snyggt. om man lyckas då. över skinnjacka är det också snyggt, på vissa. en ljusbrun vill jag ha, jag måste ha!

vita sneakers jag letar efter de perfekta. jag körde på budget varianten som alla andra förra året, men använde sönder de ganska fort. jag saknar dem, mina bekväma älsklingar.

färgglad clutch som partyväska eller till vardags. jag vill ha en grön, nuuuu!

armband helst av allt vill jag ha tålamod till att göra egna men så är tyvärr inte fallet. massa färger tillsammans med guld är snyggast

spets spetsdetaljer gör allt mycket roligare, men för mycket blir för mycket helt enkelt. det är snyggast när det bara sticker fram, under linnet, bakom slitningen på jeansen eller vad som. less is more.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0