RAAAP

resan till gbg gick snabbt & smidigt, väl framme i gbg träffade jag amela, tack&lov. satt sitta på ruttna flygplatsen själv & vänta.
vi plockade upp massa indisk mat på vägen hem så nu är jag mättare än någonsin, utan att ljuga. jag mår illa & det känns som om magen är 10 ggr större än för två timmar sen. jesuuus.

jag har bestämt mig för att inte ha någon bröllops-liknande klänning på balen, utan en vanlig party. eftersom jag går med varant & inte någon pojkvän så känns det inte som en hit att lägga ner tusenlappar på klänning & tusenlappar på skor, smink & hår. det får bli en budgetvariant som nog kommer bli minst lika snygg i slutändan iallafall. jag beställer nog klänningen imorgon, även om philip tycker det ser ut som om "det hänger döda fiskar från den".

imorgon blir det lager 157 också. och förfest hos jonna. sen utgång. mycket händer imorgon, men det är lika bra. godnatt!

LIFE'S GOOD!

Kommentarer
postad av: Jajja

nej det gör jag inte. bor i nässjö igen. hur är det med dig ? pöss

2009-01-23 @ 07:50:33
URL: http://improveme.se/Kittikatt

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0