STUPID

åh vilka idioter det finns. idag kom det tre män, typ 50+ och GICK i driven. det plingade som fan i mitt öra så jag gick ut & skulle be dem stänga av motorn. då ser jag de stå där & vara skitförbannade för att jag inte kunde prata med dem genom lådan. när jag sa att de tyvärr inte kunde beställa & att driven bara är för folk som sitter i bilar blev de skitförbannade & ville aldrig mer komma tillbaka. när jag frågade varför de inte gick IN och beställde sa de "men det är ju kö". HERREJÄVLAGUD.

nu är jag hemma & ska iväg på en kvällsfika. dä ä naajs.

Kommentarer
postad av: HS

haha sköna som inte vil stå i kö, hoppas de inte köper nåt från donken igen!

2009-01-11 @ 01:30:48
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0