VÄRLDENS BÄSTA

när pappa ringde innan & hörde att jag var sjuk ställde han sig & lagade mat, min favorit! kyckling med grön curry & cocosmjölk. när han kom hit & kände lukten av bränt ris ( som btw luktar som brända popcorn ) gjorde han nytt så nu är jag mätt & väääldigt belåten.
dagens todo:

handla
sammanfatta filosofin

kolla igenom rättskunskapen
städa rummet
bada
diska
kvällsfika?

rättskunskapen gör jag imorgon, rummet får vänta, bada ska jag göra nu, diska direkt efter & kvällsfika blir senare. ja. jag tar med mig två saker från listan tills imorgon, annars blir det ju orättvist om jag inte ska göra någonting på tisdag.
haha oj vad jag babblar, high on painkillers mhmmmm..

Kommentarer
postad av: HS

omg palla skolan. trodde fan vi började på fredag, börjar alla på tors? såfall har jag NK kl8 :(

sen det är med rättskunskap, är det ett stort förhör eller bara litet som vi brukar ha? och blir det på tors eller fre? puss!

2009-01-06 @ 03:03:57
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0