CAN YOU KEEP UP

onsdag det var kaaos i huset, vi köpte matta till gymmet & fixade med resten. jag fick chock när min "vita färg med rosa ton" blev babyrosa, men whateva. jag & alexis fixade oss hos mig, drack lite & stressa som vanligt. stack till amor, umgicks med tania & drack rosa drinkar. sen gick vi till o'learys & de första vi hör är "ludacris är på centrum". jag & alexis blev som små fjortonåriga backstreetboys-fans & sprang dit. "hi luda!!!" haha bäst. kvällen blev g r y m & o'learys va fullt med folk. bra musik, bra folk & bra humör. vi drog förbi 7 eleven & köpte med oss mat & hade nattpicknick på gården. sen sov vi. gooott.

torsdag en dag i huset kan man ju säga. 1400 - 2100 va vi där. allan la golv i gymmet & det blev så snyggt. gym hemma är en jävligt bra anledning till att börja träna. ännu en anledning jag kommer ignonera. iallafall, mina väggar är målade, jag har hittat världens snyggaste tapet, & även om taken spricker så ordnar det sig. nog. kvällsmat på alcamo. fullträff.

fredag vakna 1200, fick sms av jean: "luncha?". dedär är min svaga punkt alltså, käka ute. jag är inte den som bangar på någonting som handlar om mat. vi åt på pallas athena & sen snabbt ut till huset. tvättade fönster, diskade grejer & städade toaletter. eaaak på städningen då alltså. bara äckliga grejer, men nu är det klart, fifann va skönt. åt mat på donkan & åkte hem. nu är hela rummet nerpackat, bara kläderna kvar & de ska ner i säckar imorgon. annars är jag flyttklar.

















Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0