FUCKING FINALLY

äntligen har vi skaffat internet. jag har känt mig som en rastlös liten förvirrad flicka ute i skogen. jag är fortfarande i skogen men jag är inte förvirrad längre. att inte veta vilket väder det ska bli dagen efter har varit sjukt jobbigt. men nu när jag tittar ser jag att jag inte missat något för det visar bara regn & skurar. it suucks.

huset börjar bli klart, min garderob är helt klar & sovrummet börjar också se vettigt ut. väldigt tomt blir det, men det är snyggast eftersom det är så litet.

det börjar bli tradition att gå ut på onsdagar & jag blir aldrig besviken. gårdagen var sjukt rolig & med världens bästa sällskap så blev det ännu bättre. imorgon kör vi igen, fast brudarna jobbar. bojan är back on track & precis som mig så är han inte den som bangar på o'learys 24/7.

så, SPFÖ3B brudar, nu är jag tillbaka :D



Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0