NIGHT OUT

gårdagen försvann någonstans,
vart vet jag inte. jag var hemma & fixade,
sen åkte jag & plocka alexis, sen hem till mig.
provade kläder, drack margaritas &
fjantade oss som vanligt.
tog bussen för första gången in till stan,
det gick fort ju. det berodde nog på alexis.
framme i stan gick vi förbi tania,
shotbricka,
sen o'learys. sen centrum. tillbaka till o'learys.
dansade skiten ur mig själv som vanligt,
ont i fötterna, tania kom, dansade ännu mer.
klockan slog två, dags att sova.
taxi till babas lägenhet,
sömnsnack & sen stendäckade jag.
halv fucking tio gick vi upp imorse.
jobb, städning & nu ligger jag i sängen.
jag har aldrig älskat min säng som jag gör idag!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0