SUGA SUGA

mitt liv består just nu av att bära & förstöra min rygg. men det är värt det, jag vet. jag känner mig sjukt långt bort ifrån verkligheten & att komma till jobbet var en befrielse. men allt börjar bli klart, min walk in closet ska målas idag & tapetseras imorgon, vägg- & golvlister ska upp idag förhoppningsvis & sen är det bara att börja med inredningen. så det koooommer, men det tar lång tid känner jag. utan tv & internet, med kläder i säckar & utan dörr till rummet så känns det som om jag är ute & tältar. haha guud va jag klagar. jag älskar huset & hittils saknar jag inte lägenheten någonting, så jag är fortfarande optimist-amina, jag är bara otålig.

nu ska jag sätta på kaffe & sen börja arbetet. vid tolv plockar pappa upp mig & då blir det käk, sen snickra & såntdär jätteroligt.

ikväll är det o'learys som gäller, förmodligen kommer inte ludacris men förmodligen blir det lika kul ändå.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0