SUNDAY SUNDAY

daglig morgonrutin: titta på klockan, sätta på kaffe/göra frukost, cigg.
gör just nu: väntar på att bli trött & letar möbler
vem tänkte du på innan du somnade igårkväll: ...
vad ser du fram emot: att huset blir klart & london
senast mottagna sms: "händer jao" från mr peter khoshaba
senast skickade sms: "jag är helt slut, kommer nog somna snart. vad gör du?"
senaste mobilbilden: bojan & jean som målar tak
viktigaste lärdomen: det blir vad du gör det till
humör just nu: förväntansfull
vem var den senaste du sov med: måste nog varit mamma i turkiet
nagellacksfärg: svart
vad var den senaste presenten du fick: studentpresenterna, mest pengar.
mest lyssnade artist just nu: robyn & lil wayne
vad har du för ringsignal på mobilen: henok achido ft. sophia somajo - pusher
på fingrarna: en ärvd förlovningsring & två guldringar jag fått i present.
runt halsen: ett guldhalsband jag fått från pappa
överdelar: vita linnen är nästan det enda jag använder på sommaren.
skor: gladiator eller mina nya favoritklackar
i väskan: mp3 med högtalare, plånbok från mango, massa pennor, massa tändare, batterier, sololja, ansiktscreme.
i sminkväskan: solpuder från H&M till party, telescopic mascara från l'oreal, lumene rouge till vardags.

credd till: bojan & jean som sliter mer i huset än vad jag gör.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0