TANKAR

blir det molningt imorgon blir jag ledsen. men jag kan jobba utan dåligt samvete. men hellre sol än pengar.

jag är sugen på sushi och carbonara. allt är stängt. jag vill inte ha lasagne!

vi har ett hus. vilket rum vill jag ha? vad ska jag göra med det?

rummet ser förjävligt ut. allt ska ändå ner i kartonger nu så skitsamma.

jag vill inte diska. jag hatar att diska.

kan man bränna sig på läpparna?

jag vill ha vaseline. men jag får inte upp burken.

jag har bränt mig. hassan säger att jag ser ut som en räka. ingen kräfta. räka.

jag måste köpa tofsar. jag har en. och en som är sönder.

jag borde nog slänga blomorna från studenten också.

jag vill ha skooooooor!

jag hoppas inte att det är så långt till norrahammar som det känns.

jag vill köpa en hund. en liten. men nej. förmodligen inte.

högskola högskola högskola.

imorgon måste jag till skolan. 500 :- skuld för en inlämnad miniräknare. fk u.

åååh jag måste ha vaseline !!!

( d r a m i g b a k l ä n g e s vilket komplicerat liv jag har! )

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0