YOU ALWAYS KEEP PASSING ME BY

goooodmornin! TVÅ dagar kvar, om 48 timmar är vi överlyckliga & säkert förkrossade på samma gång, det kommer jag vara iallafall. kvällen igår var sjukt kul, vi skrek efter en göran inne på donken, vi sprang i regnet, vi åkte rally med emma, vi störde folk i deras middag, vi kramade pizzabagare, vi hjälpte folk på ica & massa mer sjuka grejer. jag var nära på att kissa ner mig av skratt flera gånger! bästa va inne på mcdonalds, vi skulle leta upp någon som hette göran:

hela gruppen: är det någon här inne som heter göran?
blyg kille: aaaa.......
driola & jag: ALLVARLIGT??!!!
blyg kille: aaa..

sen hoppar driola bokstavligen på honom & han säger "nu ångrar jag att jag sa ja". hahaha jag har aldrig sett ett sånt ansiktsuttryck innan, jävla suuuuuuris!! heter man göran får man skylla sig själv.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0