I AIN'T GOING NOWHERE

världens konstigaste men bästa torsdag igår. vaknade upp & var heeelt dizzy, allt var suddigt & jag hade ingen balans. vi hade en lektion som jag hoppade över. gick & åt, blev normal, bowlade & fikade. klockan åtta åkte vi till rigoletto ( stavning? ) där förfesten va igång. plattade masis hår, drack någon äcklig lakritsvodka philip lurat på mig & dansade till infinity. drog förbi amor, shotbricka som vanligt & sen centrum. kvällen blev s k i t k u l tillslut, musiken var bra, folket var bra & humöret var bra. klockan ett var det dags att åka hem, en french hotdog på shell & sen straight to bed. jag gav upp tron om att jag skulle orka upp imorse, så jag skippade hela dagen & hjälper mamma på jobbet istället. peace!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0