IF I WERE A BOY, I'D KICK YO ASS

morsning! idag har varit en bra dag, först matte, sen affärsjuridik & sist ut organisation&ledarskap. träffade psykologiläraren & gick igenom allt jag behövde veta på två minuter så jag slapp den lektionen. wihu! åkte till högskolan & letade upp platsen för provet imorgon, & gjorde lite matte där också. vi gled förbi systemet, sen eurostop, & nu hem. jag har ätit tortellini eller hur det nu stavas, för första gången på säkert 10 år. jag gillade det inte då & jag tror inte jag gillar det nu heller. känns som en degklump i magen. anyhow, om en timma åker vi mot kinnarps, en helkväll som en lycklig familj ser det ut att bli. fast endå inte, för vi kommer säkert reta gallfeber på varandra innan han ens börjat uppträda. en middag på aqua efteråt kommer garanterat inte sitta fel heller, så det kommer nog bli bra!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0