LOVE LIFE

jag börjar bli van vid att sluta tidigt nu, & de som säger att trean är jobbig måste nog skämta. jobbigare än innan, visst, men det kunde varit mycket värre. idag hade vi bara organisation&ledarskap, sen slutade vi. vi drog en lunchfika på claras & sen förbi stan i typ... två minuter..? eftersom vi är lediga imorgon så tänkte jag göra allt plugg som måste göras idag, så slipper jag imorgon & kan njuta av ledigheten. men trots allt så måste vi jobba med UF imorgon, men det ser jag inte som plugg, för plugg är tråkigt & det är inte UF. förresten, hur underbart blir det att vakna 0600 på lördag för att åka på UF mässan? är resten av gruppmedlemmarna i ExAnimo lika överlyckliga som jag? ;)

Kommentarer
postad av: Emma

Jag ser verkligen fram mot när klockan ska ringa på lördagmorgon !! Wiiihoooooe !!

2009-03-16 @ 22:46:10
URL: http://emmamelin.blogg.se/
postad av: Evelina

haaallå, klockan 6 på morgonen är väl ingenting? ;) rise and shine!

2009-03-17 @ 16:15:48
URL: http://hjalmarssonevelina.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0