7 BIG NONO'S

skryt det är sjukt mycket mer intressant när man upptäcker sådant själv. har du snygg bil kommer jag få reda på det, jag är inte blind? samma sak med jobb, utbildning, antalet kompisar & blablabla.

"sån är jag" okey, bra att du är sån. igen, det är sånt man märker utan att du behöver påpeka det. "jag visar respekt, sån är jag". NÄHÄ jag trodde du va en ko som inte visste va förhållande innebär?

bekräfta att vi passar ja visst vi kan vara lika, men måste bli som ett barn på julafton varje gång du upptäcker att vi gillar samma godis, mat, tv-program eller färg på tapeter? lugna ner dig!

ta mitt space vill jag sova hemma, låt mig. man behöver inte ha en brevbärare under sängen bara för att man känner ett behov av att sova hemma ( eller behov av att raka benen ). & säger jag tjejkväll menar jag tjejkväll, inte tjejkväll + respektive. get of my back.

se ner på mina vänner det är inte din uppgift att älska dem, det är min. du ska tycka om dem, punkt slut. tycker du inte om dem, din förlust, men försök inte övertala mig.

".. jag veeet inte .." visa att du är man åtminstonde. visa att du vet vad du vill, självklart ska man kompromissa, men att höra "jag veeet inte" på varje fråga gör att man tillslut inte orkar fråga. då blir det sex & the city, utan snack!

ifrågasätt inte
fråga inte vad det är i ugly betty som är så kul, fråga inte varför det är platå på skorna, fråga inte varför jag gör om frisyren hundra gånger. såna frågor är tomma frågor, lägg ner.



Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0