KLASSFEST

h e r r e g u d vilken kväll det var igår
jag började allt med att komma sent - typiskt. middagen var god & jag garvade mig igenom allt. sjuk klass yeees. vi tog bussen upp till dalvik, jag & linda gick in för att köpa groggvirke & sen tappade vi bort resten. linda som är "van dalvikare" trodde hon visste vägen men icke sa nicke. tillslut hittade vi & de va redan livat när vi kom dit. alla fuckade ur & dansade på stolar & hoppade & skrek & kastade popcorn & vi betedde oss som fjortonåringar. men de va sjukt kul.
runt tio tog vi bussen ner mot sliver & jag mötte boel & emelie. vi gick in & de va helt fullt. men de va grym musik & skönt folk så allt va bra. jag fick en klack på foten & humöret pajade. klockan kvart i ett var jag nere på sibylla & mötte grabbsen & sen åkte vi hem.
imorse ringde mamma klockan tio & det var dags för jobb. jag var fett med hungrig så det fick bli en dunderfrukost först, men nu är jag fit for work!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0