MIN HELG

fredag vi jobbade & jobbade tills klockan blev för mycket & jag blev för trött. åkte hem, bytte om & sen åkte ali & jag på lyxgrillning, & det var det verkligen. massa god mat & allt annat som behövs. vid tio åkte vi till råslätt på fest. helt sjukt för en timma senare plingar securitass på & ger dem en bot på 600:-. ingen varning ingenting. går det ens att ha för hög musik en fredag? knappast. iallafall, folket drog men vi satt kvar några stycken & pratade tills klockan blev två & jag insåg att det var en arbetsdag på lördagen också.

lördag jobbjobbjobb. körde morbror ut till tenhult, sen fick jag sluta. vi gick ner på piren hela gänget. slöade lite, tills klockan blev halv tolv för då blev jag alldeles för trött. en runda förbi max, sen hem till ali.

söndag middag hos pappa, sen jobbjobbjobb. jag åkte upp till ali & tittade på wipeout & spelade guitarrhero. jag har blivit medium! ; D

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0