SUCK

vilken dag. jag snoozade i en timma imorse, jag var sjuukt trött. promenad i regnet mot bussen, in på pressbyrån & köpte kaffe & missade bussen på köpet. affärsjuridikslektion, sen lunch på casa grande. tillbaka till skolan & skulle ha genomgång till en svenska uppgift, & bara halva gruppen kom. därför måste vi åka in till skolan 1½ timma tidigare imorgon & fixa klart det då istället - kul. sen var det extramatte & det gick faktiskt skitbra. klockan fyra kom pappa & körde hem mig, & då väntade ännu mer plugg. bojan kom förbi på kaffe & nagelinspektion. jag är grön av avund för han åker till milano i fem dagar imorgon, snacka om lyxigt. nu är jag iallafall fit for fight inför provet imorgon!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0