AT THIS MOMENT

tio tankar i mitt huvud just nu

att det hade varit jävligt gott med chokladpudding + grädde
att november är en jävligt tråkig månad
att jag tar alldeles för mycket jävla ansvar i skolan
att jag förtjänar en jävla resa dit det är varmt
att denna helgen har varit en jävla skithelg
att jag borde öppnat det där jävla fönstret innan jag la mig
att folk fan inte har något jävla vett i huvudet
att folk fan i mig inte har någon jävla sympati heller
att jag måste köpa några jävla stövlar snart
att jag är såååååå jävla röksugen
att jag rökt en cigg varje dag i typ fyra år. förutom idag. jävlar.

jävlar va jävlar det blev. depplördag tihiiiiiii hatar skolan hihiiiiiii.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0