DON'T WASTE

skönt att söndagen är över. jag fick konstigt nog en massa gjort idag, allt jag skulle göra gjorde jag. tänk om jag kunde göra sånt oftare?!

jag är pigg men måste sova. upp 0645 för att hinna vara i skolan lite tidigare. jag känner mig redan screwed. läraren kommer titta på oss efter 5 min & säga "va? ehm.. alltså.." eller så går det skitbra. vi får se. tydligen ska det bara ta två timmar & värre har man ju varit med om. eller..?

iallafall, efteråt måste jag hitta larsgöte. vi hade tenta 14e okt. imorgon är det 9 nov. inga resultat. inte ett pip.
eller så gör han detta för mitt eget bästa? håller undan resultatet alltså. gubbfan.

sen har jag fått mitt vanliga inredningsflipp. vi får se vad det resulterar i. jag lovar iallafall att inte måla på väggarna.

godnatt.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0