RIGHT NOW

underskattat

citronyoghurt sååå gott. jag hade nog kunnat klunka en liter, jag tröttnar aldrig på det. jordgubbsyoghurt är tråkig. citron är freshh.

silver + guld i vettig mängd tycker jag det är skitsnyggt att mixa. tråkigt att begränsa sig.

klackar mer klack åt folket! ( inte bara på stövlar .. )

parmaskinka
gott till allt. sallad, pizza, macka, förrätt, u name it. so f*ing gooott!

söta klänningar + lackleggings sjukt snyggt & det passar på vintern.

mavaderma från mavala mirakeloljan för naglarna. testa!

katrik zytomierska enough said.

youtube playlists varför klaga på reklam osv på spotify när youtube finns?

överskattat

öppen tå huuur oppassande? på sommaren, visst. men ankelboots som ska värma, med öppen tå? varför?

farmville jag fattar ingenting. folk är helt besatta. skaffa er ett liiiiiiiv.

dunjackor nej nej nej. jag vill leva i min skinnjacka tills jag fryser ihjäl. sen tar jag på mig en kofta under.

darin - viva la vida rör inte coldplays musik om du inte klarar av det. darin klarar inte av det.




Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0