THE LIFE

jag har lovat papi att åka med dem till rosenlund i eftermiddag men det känns faar gone just nu. fan. detta med distans känns konstigt fortfarande, jag har nog inte vant mig vid att schemalägga all min skoltid själv.

affärsinformatik

läsa igenom hela boken ( 1 chapter down, 12 to go )
titta på föreläsningar
skriva inlämningsarbete om någon som haft inflytande på datorutvecklingen
ge kritik på 4 andras inlämningsarbete
inlämningsarbete på databaser och datakommunikation
inlämningsarbete i säkerhet
allmän diskussion över internet varje vecka
diskussion som fyra ämnen
hemtenta

organisation & ledarskap

lösa en verksamhets problem skriftligt i grupp
diskutera & reflektera
lösa ännu en verksamhets problem i grupp
titta på c.a 5 korta föreläsningar / veckan
ett projekt i grupp där vi ska vara konsulter
delrapport, 1 sida
slutrapport, 6 sidor
hemtenta
dugga

5 veckor kvar & jag lägger ner tid på att skriva ner alla jävla uppgifter istället för att göra dem. kill meeee.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0