VAD FAN ÄR FELET?

utan att överdriva, jönköping flippar ur. folket är heeeeelt galna, så fort de kommer utanför hemmet & får i sig alkohol gör de allt, 20+ beter sig som 14 åringar. dansgolvet på centrum är fullt av folk som parar sig, dansar som ankor, höga på E, tjejer som ger killar lapdance & jag vet inte vad. jag kanske överreagerar idag eftersom jag varit nykter & därför bara tittat på folk. men jag blir fanimig chockad. det är inte det värsta man kan göra & folk ska självklart få göra vad de vill men vart fan är folks självrespekt, självkänsla & verklighetssyn? mår folk BRA av att jucka mot random importsnubbar? jag är i chocktillstånd.

kvällen blev sådär, fett kul att titta på allt folk som went crazy men inget partyhumör. bara skratta humör. som vanligt.

jag känner redan träningsvärken i armen. 1 jävla timme träning & jag har träningsvärk. ka-ta-stroof.

Kommentarer
postad av: Anonym

det är centrum det. USCH

2009-10-22 @ 09:20:44

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0