KATASTROF

började dagen med att mamma hällde filmjölk i mitt kaffe. kom försent till skolan. vi fnittrade, snackade, asgarvade & segade oss igenom hela förmiddagen. åt lunch, gick på föreläsning. fnittade oss igenom den också. sen kom regnet. vi stannade kvar & gjorde klart en uppgift för att slippa bli blöta men efter en halvtimma gav vi oss ut ändå. jeeeeeeeeesuss va det regnar. vattenplaning heyhey. körde hem brudsen, hem hit, jobb. jobbjobbjobb.

men vet ni vad? imorgon är jag ledig. efter 5 dagar på högskolan är jag gladare över en ledig dag än vad jag var över en ledig dag efter tre år på gymnasiet.

ne, tillbaka till jobbet. puss

Kommentarer
postad av: Bored

Katastrof är förnamnet gumman!

2009-09-03 @ 18:21:05

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0