THE LIST

matvanor: ändras hela tiden. helst äter jag 5 ggr/ dag.
bästa maträtt: allt pappa lagar
bästa dryck: vatten & kaffe
hat dryck och maträtt: sprite & lever
bästa alkoholdryck: mojito
använder du smör på smörgåsen: oftast
smågodis eller färdiga påsar: smågodis såklart
favoritglass: mjukglass

shoppingvanor: wickeeeed
hur mycket shoppar du för varje månad: sjukt olika. förra månaden ca. 1 500
har du mer skor än kläder: nepp
favoritplagg: kavaj
hatplagg: utsvängda jeans

arbete, utbildning: jobbar hos mamma, gymnasieutbildning + högskoleutbildning på g
jobbar eller pluggar du: både&
vad vill du bli: no idea. lycklig antar jag.
trivs du med ditt jobb/din utbildning? som fisken i vattnet
är lönen viktigast: nej, jag lever hellre fattig än att jobba med något jag inte vill

boende: hos mamma
lägenhet eller hus: hus
framtidsplaner med boende: bo hemma så länge jag pluggar, förmodligen.
litet eller jättestort: lagom. för stort blir opersonligt & för litet blir bara en röra
drömboende: takvåning med tre enorma rum ( + garderob ofc )
landet eller mitt i stan:
som det känns nu så är "lite utanför" bäst

mysigt eller sterilt:
mysigt
har du barn: nej
är otrohet okej: fuck no. dedär är bara äckligt
älskar du någon: min familj & mina närmaste
betyder familjen mycket för dig: mest
är du lojal: mot de som förtjänar lojalitet, ja
tycker du om att dricka dig full: full? nä
hemmafest eller krogen: förfest hemma sen krogen


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0