LIFECHECK

det var så jävla kul igår. huset hade sämsta musiken, sämsta musiken jag hört i mitt liv. kände inte igen en enda fejja. centrum är det enda rätta i det läget. bästa musiken & bästa folket. slickade dansgolvet. bästa nonno ♥

smältost & chilicheese som fyllekäk. vi fastnade på max i en timma. när alla ätit upp & snackat i en kvart & vill gå säger mazo "jag tror jag är hungrig..."

det känns som vår ute, även att det är snö & på gränsen till minus. undra om snön anföll oss för att vi ska uppskatta den svenska sommaren som den är? 15 plusgrader är ju som fucking thailand jämfört med detta.

imorgon börjar helvetesveckan.

nu ska jag titta på någonting skitprogram för att fullända min söndag







Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0