SUNDAY

just nu:

» har jag tänt ljus på hela övervåningen för att försöka få upp temperaturen. 16 grader inomhus, -11 utomhus, det är pretty fucking sick.
» jag är en sucker för missoni-mönster
» det har varit den första lugna helgen på över ett halvår. jag har fått massa saker gjorda & varit pigg hela dagarna, trött kl 12 & sovit minst 8 timmar varje natt. tittat på let's dance, oj-at mig över vädret, kört 50 km/h på motorväg, lagt mig först av alla i huset och pluggat en fredagkväll. vad hände?
» jag är konstant orolig när jag vet att någon nära är ute & kör bil i snön. kommer det någonting positivt med detta vädret får ni gärna säga till för jag fattar absolut ingenting.
» jag vill ha en blackberry
» jag är nyfiken på hur det går för sverige i OS. det har aldrig hänt innan. vad är detta?!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0