2009

jag ska alltid minnas 09 som året då:

· jag tog studenten
· jag fyllde 19
· jag hade sjukt roligt på balen
· jag började på högskolan
· jag lärde känna amela buljubasic
· bojan lämnade oss & flytta till norra land
· vi flyttade till hus & krigade hela sommaren
· pappa gifte sig,
· och släppte bomben att ett syskon kommer 2010
· jag insåg hur lika nonno & jag är
· jag la ner tid på dem som räknades
· vintern var som kallast
· morfar blev sjuk & blev pigg igen
· jag gav mig in i ett impuls-förhållande & stack lika fort
· vi spenderade varenda onsdagskväll under sommaren på o'learys
· alexis & jag knäppte en bild med ludacris
· vi spenderade varenda helg under hösten på centrum
· vi spelade sönder drop it low, all musik med daddy yankee & best i ever had
· jag var impulsiv & spenderade mycket tid i andra städer
· jag lärde mig att inte bry mig

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0