ANNOYED

3 saker jag kan spy på när jag loggar in på facebook

folks status, speciellt när det handlar om hur mycket folk jobbar eller tränar, who gives a fuck allvarligt talat? & själva idén med det här "vad gör du just nu" är ganska dum också faktiskt, borde finnas standard status, "facebookar" så vi slipper skiten. GAAAAHD. "klarade tentan idag!!!!!!!" "jobbat nio timmar, TOLV imorgon! omg va jobbigt" "ska träna nu, hehehehehehe."

tjejer & fotboll. asså dra åt helvete! så fort el clasico närmade sig valde alla tjejer lag, alla tjatsade, nääää min spelare är snyggare än din, näää zlatans näsa ÄR större, näääää barca ääääär bättre. fyfan alltså, sen NÄR??? de som inte valde lag innan valde självklart lag efter, alla älskade zlatan & jag ALLTID hållt på barca. ät.

ordet "då". "då åker man till spanien imorgon :D" eller "fest imorgon då :D:D". sååå irriterande så det finns inte. det har alltid stört mig, sån uppmärksamhetsgrej som alltid bombat min msn & nu även FB. vadå ??? samma sak med "man". "då åker man". det heter "jag åker"!




Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0