GA GA UH LA LAAA

gutten morgen. halsen fuckar mitt liv, seriöst. ingen lust till någonting nu. jag vet att om jag går ut idag kommer jag må ännu sämre imorgon, & då ska vi vara på top. fast, halsont brukar ju gå över fram tills eftermiddagen, & jag har nog råd att snora & hosta hela förmiddagen imorgon. eller?

nu ska jag iallafall klampa runt i mina nya skor för att kontrollera bekvämligheten. också ett plus för att gå ut ikväll, testa skorna. att lämna tillbaka dem finns inte på kartan, men jag vill inte ge mig ut på en spikad skitkul kväll & lipa i ett hörn efter 20 min. pga. ont i fötterna. så, ikväll blir ett test inför imorgon. jävlar vilken planering angående ett par skor. sjukt.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0