KICK IT

när jag tänker efter var vi över hela stan igår. först uppe på öxnehaga, boooooooring. vi stack ganska fort, åkte ner till kaffe paus & där var peter, alban, hassan & c.o. en långfika till tolv, plockade upp carlos, åkte till nonno. alexis & tania kom, jag blev hungrig så vi åkte till donkan. två nacho jr. sen hem till nonno. snackade alldeles för länge, somnade vid 5 & sov som en prinsessa till 1 idag. bra fredag, bra kväll, bäst sällskap.

ikväll är det reunion med gamla ED klassen. ska bli skitkul att träffa alla igen, jag tar fortfarande dem för givet då det känns som att vi kommer träffas i skolan varje dag ändå. nu inser man att man tagit studenten & aldrig träffar dem utan att det planeras, så en middag på 8 glas blir perfa. jag ska inviga min paljett-älskling också!

nonno möter upp mig efter middagen, för inte fan gör jag centrum utan henne!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0