SOMMAREN '10

jag längtar till:

att sitta på uteserveringar & dricka islatte på dagarna
att sitta på uteserveringar & dricka mojito på kvällarna
att sätta mig i bilen & bränna mig på rumpan av det varma skinnet på sätet
att ha sand i skor, väska, kläder, hår, öron och bikini
att ha grillkvällar på stranden
att gå runt i jeansshorts & linne med gladiatorshoes
att ligga på stranden med kassa högtalare & lyssna på glad musik
att ta en cigg + kaffe på balkongen & kunna sitta kvar utan att frysa
att bli så svettig av att sola att man tvingar sig i kalla vättern
att gå runt i för färgglada klänningar
att gå ner till vättern & se att varenda blatte är där
att åka till mcdonald's i bikini
att kunna använda alla sommarkläder
att bli solbränd
att gå ut barbent på kvällarna & ändå svettas
att vakna tidigt & inte vilja somna om för att man inte vill missa något
att åka utomlands med mina brydar ♥

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0