TODAY

dagens humör: mys
dagens mående: ont i halsen & uttråkad
dagens borde: plugga, jobba, bli frisk..
dagens frisyr: utsläppt/mittbena
dagens smink: foundation, rouge & mascara
dagens klädsel: ljusa jeans, grå top, lila halsduk.
dagens planer: jag har varit på stan & fixat, ätit falafel, sovit, handlat, ätit igen, sett robinson.
dagens materiella vill ha: en mulberry
dagens mat: falafel & kvällsmat
dagens längtan: komma iväg
dagens märkligaste: ganska omärklig dag faktiskt
dagens fundering: vad ska jag ha på mig i helgen vad ska jag ha på mig i helgen vad ska jag..
dagens beroende: citrusfrukter
dagens inköp: rengöring, lotion & en kappa
dagens lyckliga: H&M skorna kom & är snyggare än vad jag förväntat mig






Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0