LAST FEW

igår

fixade & trixade & tänkte så det knakade med gruppen till 1, sen hem & slängde i mig lunch. lite jobb, sen var det dags för date med emelie som varit ute på äventyr några månader, & vipps var jag ännu mer deprimerad över vädret. fast lite soliga bilder tröstade faktiskt. mötte upp nonno, gjorde om mig själv till en man & satte mig i tipshallen & såg på en fotbollsträning på min lediga kväll. fast nä inte riktigt, det var kul. rumpor......

idag

hur segt var det att gå upp idag på en skala. tortyyyyyyr! väntade på bussen i en halvtimma, när den kom var den full med sura människor & alldeles för varm & alldeles för sen. köpte en sån avlång bulle ( längd? ) som förlåt till amela & nermin för att jag var 4O min. sen. gissa vem som åt upp den? GOTT! hem efter skolan, lunch, sex&thecity & sen jobb. nu ska jag fixat lite med frågorna tills imorgon & sen checka ut för idag. bra dag idag!

imorgon

INGET GRUPPARBETE! INGET JOBB!
först & främst ska jag äta en ordentlig lunch imorgon, jag har levt på soppa & mackor i tre dagar nu. en buffé med mazo kanske, om han vågar möta mig i bufféätning? vem satsar ni på? heheee. intervju på eftermiddagen sen är jag free as a bird resten av dagen. det är ju fanimig helg imorgon, vart tog min helvetesvecka vägen? inte illa pinkat asså, den försvann utan att jag märkte nåt. helt otroligt. tack gud.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0