GET OVER WITH IT

att prata med mig själv när jag övar inför en redovisning tycker jag är skitkul. jag kommer på mig själv med hur jag låter då & då & stannar upp & stirrar in i väggen & undrar vad fan jag håller på med. nu måste jag viska också annars tror mcdonald's grabbarna som är på besök att jag är mer psykfall än vad jag redan gett intryck av. haha kul ereeeee.

iallafall, nu ska jag äta frukost & sen åka in till skolan. ska träffa gruppen kl 10, gå igenom våran business english presentation & sen köra gärnet. visa alla vad vi går & inte går för. sen ska jag hitta ett solarie, mitt favvo har stängt ner. kan man inte göra det under sommaren istället för innan?


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0