HEY SISTA

igår
åkte ner till savoy kl 5, fördrink & massa choklad.
kvart över 6 åkte vi till elmia, showen va grym!
peter siepen bjöd på magrutor & musiken va skitbra.
kläderna också såklart, skithäftiga & modellerna va duktiga.
vi åkte förbi shell, köpte käk & åkte tillbaka till hotellet.
vi stormades av modeller så rummet va knökfullt ett tag,
men de stack & det blev jag-har-aldrig & massa vin.
kl 12 gick vi till centrum som va knöööökfullt,
antingen spring inspiration besökare eller interfans.
alla var glada iallafall, bra musik & bra folk.
hemma i sängen kl 3, tog mig två sekunder att somna.

idag
vaknade elva på helt fel sida.
två timmar framför tv:n sen fick jag rycka upp mig själv.
städade toaletten ( eakk ), pluggade & tappade lusten.
nu är det snart dags för käk, sen liiiite plugg till,
sen ska jag bosätta mig i soffan för resten av kvällen.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0