SO YESTERDAY

såhär ligger det till..

× som vanligt kan jag inte göra någonting smidigt eller på rätt sätt utan massa krångel. jag var sååååå nära på att inte få skriva tentan imorgon men mina hundögon & pluttinutt leende räddade mig även denna gång! hähähä

× idag har jag varit i skolan i 40 minuter, handlat, solat & sen bara stirrat in i mina anteckningar. kul? hähäääää

× imorgon är det tenta & sen är det slut för denna gång. jag är ledig i ett helt jävla kvartal! moahaaaaa

× på måndag är det bal. klänning är fixad men resten vettefan. jajaaaaaa

× jag var en minut ifrån en parkeringsbot i tisdags.. wooooooops

× på tisdag är det juni. woohoooo

× imorgon är det ALL IN ALL DAY LONG! wihiiiiiii


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0