ROCK MY WORLD

snön är här igen, vilket betyder snöskottning, isgator, 30 km/h.
men jag har alltid älskat snö & har mycket hellre minusgrader & snö
än några ynka plusgrader & slask överallt.

pluggandet börjar dra ihop sig, jag behöver en grafräknare & att lägga
ut 500 på en jag kommer använda knappt en månad känns sådääääär.
nu är det tight fram tills slutet av dec sen lämnar jag böckerna bakom mig.
eller?

snart är det 2011. det känns som att ett nytt år är väldigt passande,
även om det är skitjävlasamma vad det är för år så symboliserar det väl
något nytt. man vill alltid att det nya året ska bli bättre än det förra & det
är ganska omöjligt att 2011 kan bli värre än 2010.

ni måste se my name is khan. sååååååå fin film! den känns riktigt
amatörmässig men den är verkligen värd att se. en sån film som är
så simpel & söt men som ändå sätter igång hjärnan på de stenhårdaste
människorna. tanka tanka tanka !!!



Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0