F TO THE AIL

eftersom jag är så kär i vädret idag tänkte jag att
jag kunde hitta en bra promenad runda. lite på tiden
att jag lär känna området nu efter ett år. FAAAAIL.
gick i skogen lite & hamnade över grannens trädgård.
kände mig som miss secret agent när jag hoppa över
ett staket med hänglås, sådär kollade runt innan jag
hoppade. fast ändå lyckat att jag ens kom över.

idag ger jag bad hair day ett ansikte. eftersom jag
är prinsessan av belöningssystem så ska jag plugga
järnet & belöna mig själv med en storstädning av mig själv.
fast jag vet inte hur det där kommer funka eftersom
jag även är prinsessan av att komma undan mig själv.

den som lever får se. puss.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0