BLOOD SWEAT AND TEARS

jävlar va fort dagarna går. jag har hunnit med lite jobb, lite spackling, lite målning & lite annat. garderoben är nääästan klar, sovrummet också. jag får det låta som att jag levt i misär senaste året och det är först nu jag fått iordning på saker men så är det inte. jag är bara väldigt impulsiv & hatar när saker inte blir som de ska. allt ska hända nu & går det inte som det ska då tvingar jag det bli som det ska. så ere.

ikväll känner jag för en tjockiskväll hos beztiz. det bästa med att ha tjockiskväll hos henne är att vi egentligen inte är några tjockisar, vi äter inte upp allt vi köper. så två veckor efter finns det massa godis & nötter & chips när man hälsar på. en riktig investering.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0