STILL GOING

torsdag
nonno var frisk så vi tog en runda på stan & en fika. zaid kom med den briljanta idén att gå till caj. sagt & gjort. stressade förbi systemet sen hem till mig. in mot stan, en för många, zaid föll offer för bagaget. in på caj, drack öl som en i grabbgänget, kebabbaren, caj igen, sen hem till sängen.

fredag
kräftor hos nonnos mamma. gooott. några glas rosé senare åkte vi in till stan. centrum, vad annars? lagom kväll utan drama, precis vad vi behövde. i säng 0300 var också precis vad jag behövde. perfa.

lördag
seeeegt. det enda vettiga jag har gjort är att laga mat & plocka ur & in disken i maskinen & klockan är snart fyra. men who gives a shit? lördag är lördag av en anledning. ska slöa lite till sen grovrengörning av mig själv.

"zup?"


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0